pátek 2. října 2015

Jídlo miluju, ale...

Dneska jsem se konečně zase dala do sepisování receptu na jednu z našich domácích večeří a pak jsem zjistila, že to teď vlastně jde úplně mimo mě. Poslední dobou totiž vaření moc není. Tak strašně moc se toho děje, všechno se mění, všechno se vyvíjí a na to, abychom byli na večeři doma prostě většinou nezbude čas. Proto večeříme po nocích v čajovnách nebo bageteriích (které milujeme). Tam pak do noci sedíme, sníme, kreslíme, plánujeme, googlíme, co ještě možné je a co už ne a...nevaříme.  Proto jsem se rozhodla, že možná tento blog nebudu psát tolik o vaření, jak jsem si původně myslela. Možná to bude prostě o všem, co je kolem mě, o mých vizích a snech a o tom, jak je možný, že jsem pořád pozitivní a motivovaná, přesto, že prakticky nespím. A to přece všichni chcete vědět žejo. :P



Máme teď totiž před sebou velkej projekt, o kterým vám asi ještě neřeknu nic víc, ale už brzo to přijde. Vy, co sledujete můj instagram, už asi tušíte o co jde. Ano, jde o klíče od novýho prostoru, ve kterým budeme s přítelem v následujících několika týdnech realizovat naše nejšílenější představy o tom, co by lidi mohlo bavit. A věřím, že vás to bavit bude. Při těchto výpravách mimo náš obor se učíme spoustu skvělých věcí a rozhodně se o některý z nich s váma rádi podělíme.

Čekejte teda v nejbližší době slzy, pot a krev, pády ze žebříku, zoufalé boje proti paletám a další zábavu. Já ale věřím, že na konci toho velkýho boje bude úsměv našich přátel, které samozřejmě postavíme do role našich prvních zákazníků.

Těšte se s námi. :)

2 komentáře:

  1. Tak na projekt se těším :) a jinak do Boulevardu chodím moc ráda, podle mě je to docela přijatelná možnost "fast foodu", abychom nejedli uplné blafy... :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Vždycky si pochutnám na polívčičce a říkám si, že kdybych si vařila doma, byl by ten oběd vlastně podobnej a tím pádem nemusím mít vůbec černý svědomí. :D

      Vymazat