čtvrtek 29. října 2015

LEARN ONE NEW THING EVERY DAY

Dneska to bude trošku hloubavý. Konec konců jsem prý dost hloubavá osoba, takže to bude takový...svý (mý?)

Člověk se každej den naučí spoustu nových věcí. Hlavně tím, že se k nim úplně náhodou dostane. Já jsem se třeba dneska naučila, jak správně čistit štětce od akrylátové barvy. Kdybyste to někdy potřebovali tak nejdřív pořádně vymáchat v ředidle, pak otřít hadříkem, potom omýt v mýdlové vodě a zavěsit k usušení. Mno teda jestli to správně fungovalo se dozvím až zítra, ale snad jo.

A blog jsem si založila proto, abych se naučila psát. Teda ne jako psát na blog, ale psát obecně. A zkušenost praví, že nic na světě se nenaučíš, pokud to prostě nezačneš dělat. A tak jsem si na sebe vymyslela takovou malou výzvu. A to tu, že odteď, po dobu dalších 30 dní každej den napíšu něco o tom, co jsem se za ten den naučila. Donutí mě to rovnou hledat ty nejlepší a objevný chvilky dne. A aby to nebylo tak jednoduchý, rozhodla jsem se, že to každý den vměstnám do 99 slov. Protože psát stručně a výstižně, to je to, co bych chtěla umět ze všeho nejvíc. Není to moc. Navíc když si uvědomím, že i tento článek má 213 slov. 

Takže let's do it.  Držte palce. :)
Baruš <3

Žádné komentáře:

Okomentovat